6 Mart 2013 Çarşamba

TELKİN

Yıllarca insanlara moral vermek için şunları ve benzerlerini söyledim:
-Gün dogmadan neler doğar
-Her karanlık günün arkasında aydınlık bir sabah vardır
-Olumlu düşün
-Basit dusun
-Bardagın dolu tarafını gor
-Önyargılı olma
-Zaman en iyi ilaçtır
-Allahın adaletine guven
-Hayırlısı böyledir
-Hersey guzel olacak

Bazen bana da gerek oluyor böyle cumleler...Ben de enerji almak istiyorum birilerinden birseylerden...Kesintisiz uyumak,dinlenmek, huzur bulmak, resetlemek, kendini iyi hissetmek istiyor insan....
Bayan güçlü Tuba'dan yoruluyorum bazen...Kendi kendimin ilacı olamıyorum , sığınamıyorum kendime...Bu caresizlikte salıyorum herseyi dunku yaptıgım gibi istedigin kadar dusun olacagına varıyor kafanı kurcalayan neyse...Salmak oluruna bırakmak en iyiysi ben yaptım ama keske demiyorum yaptıgımın arkasındayım ne olursa olsun ..Dunyanın sonu degil ya...











Hiç yorum yok:

Yorum Gönder