1 Nisan 2014 Salı

Kimin hangi sabaha uyanacagı belli değil...

Kimin hangi sabaha uyanacagı belli değil....Altın tepsi eline bir verilip bir alınabiliyor.İstemek-istemek-istemek...Sabırla, inatla , ısrarla asılmak yıne istemek. Asıla asıla mutlaka birseyler oluyor eminim....

Geceleri yastıga basımızı uzattıgımızda kacımız hemen tatlı bır ruyaya dalıp sabaha deliksiz bir uykuyla gulumseyerek uyanabiliyor? Bunun madddi bir karsılıgı olmadıgı kesin. Eger basarabiliyorsanız en zengin sizsinız emın olun...

Beni boyle sev dizisini izliyorum arada bır...Genc ciftin sadece sevgi dolu bir aile kurma cabası ıcın maddi herseyi reddetmesi bana bazi insanı degerlerin hala varoldugunu hatırlatıyor...

Kemalpaşa daki çiftlikte hep sunu dusunuyorum burada mevki, markalı kıyafetler,  luks restorantlar ....gerek yok. Burada baklaların, bezelyelerin cıkması taze soganı elınle toplamak huzur veriyor insana tum agacların ruhu var sanki...Sana ben burdayım hayata tutunuyorum kımseye gerek olmadan der gibiler...Ne guzel bır yasam mucadelesi...


Heyecan olacak elbet sonra sevinc daha coskulu...İniş olabilir ama cıkıs daha guclu olmalı...Yapabilirsin...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder