6 Ocak 2012 Cuma

Bugün Ne Giysem Programı

En yakın arkadaşım ''Nar Tanesi'' birkaç hafta once bu yarışmaya basvurmayı onermisti..(Bu yarışmayı , Bana Her Şey Yakışır'a göre daha nitelikli buluyoruz.)

Nihayet bugün , Bugün Ne Giysem Yarışmasına internetten başvurdum...1 saat içinde de Show TV den geriye donduler yarın gorusebilirmiyiz ,şeklinde!!!...(Yarın  randevularımız oldugu için çarşamba gününü tercih ettim. Çarşamda gunu, TRT ye yakın bir yerde ön gorusmeye katılacagım, tabiiki Nar Tanesiyle) Oyle çok şaşırdım ki ,mutlu da oldum ... halbuki fotografımda sadece yüzüm gorunuyor,Kanyonda çekilmiş günlük halimi anlatan bir fotograf sadece..
Birden bire ne kadar karizmatik,elit, şık, moda ikonu, trendleri takip eden biriymisim gibi geldi anlatamam...Ozguvenim tavan yaptı. Eşim,kızım,arkadaslarım destekliyorlar...Kardeşim boşver dedi. Şimdiden ne giyecegimi dusunmeye basladım ..Bakalım neler olacak?

ShowTv Net

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder