6 Ocak 2012 Cuma

HALİL SEZAİYİ DİNLEMEK İÇİN 10 NEDEN

Gittigim her yerde duydugum bu sesi onceleri Oyku & Berk 'teki , Berk sanıyordum....Sonra D&R larda birinde kim bu ses? dedim merakla...Kim? --- Halil Sezai....İncir reçelindeki...

Bir gece uykum kaçtıgında izledim  İncir reçelini..(Bilenlerin hep kendine ozel bir izleme anısı var bu filmle ilgili..) İzlemeye başladıgımda da kilitlendim, sonuna kadar izlemeden ayrılamadım filmden...Sanırım Türk sinemasının son yıllardaki en iyi duygusal filmi...

Bu Halil Sezai fırtınası nasıl başladı? nasıl boyle yayıldı ?
1-İncir reçeli filmi...
2-Medyatik degil..Televizyon programlarına katılmıyor...Sadece Okan Bayülgene katıldı..
3-İlgi çekmeye çalışmıyor..Sade..Gereksiz bir çabası yok.
4-Sadece müzige yogunlaşmış durumda..
5-Sır dolu neredeyse hiçbir sey bilmiyoruz..
6-İçimizdeki vefalı aşık olduguna ilişkin kanı..
7-Şarkı sözlerindeki yaşanmışlık duygusu..
8-Sesi gerçekten farklı..güzel
9-Efendi bir durusu var..
10- Bu işi sadece para için yapmadıgı belli..Müzigi yaşıyor sanki...

Dinlemeyenler için tavsiye ediyorum..Ancak mutlaka bir yerlerde duymuşsunuzdur..Bir uyarı..Şarkıların çok çabuk etkisi altına giriyorsunuz...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder