12 Şubat 2013 Salı

ELeKTriK

Dün oyle bir an geldi ki  eşime bizim elektrkçilere ısrarla sunu soyledim...''Elektriğim gitti...'' Hakikaten oyle oldu Pazartesi , hava bozuk, hafta sonu maasım yatmamıs sinir olmusum , zam oranım belli degil, ev satılıyor , hangisini alacagız ,annem bir yandan yok misafir geldi yok bunaldım beni gezdir, kızım bir yere cıkmamıs bir haftadır...vs vs...Bittim işte Elektrikler gitti gozum bir sey gormedi....  

Tum gun belki iyi gelecegini dusundugum sarkıları aklıma getirmeye caıstım 1-2 kez de dinleyebildim...Demetten Turkan gibi...Supradyn energy,tarcın-karanfil vs içmediğim sey kalmadı...Eve gidince yemedigim abur cubur sey kalmadı yemegin ustune pastırma üstüne cips, eti puf ne varsa...Aksiyon dolu bir aksamdan sonra ekinezyalı melisalı  cayı içip yattım..Nihayet ...yine heyecan doluyum ancak elektriksiz degilim bugun.Ne diyelim Allah kimseyi elektriksiz bırakmasın....                     

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder