21 Ocak 2013 Pazartesi

HER YIL SATIN ALDIĞIM ŞEYLER...

Bu yıl  alışveriş yapmamala ilgili ciddi bir karar aldım .Ben de olmayanı ''farklıyı ''alacağım !!!

Geçmişe yönelik alışveriş alışkanlıklarımı analiz etmeye başlayınca ozellikle bu yıl taşınma ve dolap sistemlerimin değişmesiyle eşyalarımı gruplara ayırarak kaldırmaya başlayınca şunu gordum ki neredeyse her yıl aynı seylerden almısım bazen aynı tarz ve renklere sarmışım...

Mesela..
1-Her yıl taşlanmamış min 2 kot almışım
2-Her yıl deri mont almışım siyah-kahve...
3-Mont-ceket -kaban zaafım var bayıldıgım her montu almışım  kürk bile ...(gerçek değil) İnce kalın fark etmiyor...
4-Bir insanın bu kadarda cok kısa botu olmaz sanırım..Derimod Desa maşallahım var...
5-Boğazlı kazak takıntım...İpekyol ,Park Bravo, Fabrika, Net Work 'de son yıllarda cıkan tüm şık boğazlı kazakları sanırım aldım .İzmire taşınmam sebebiyle boğazlı kazak olayına bir son veriyorum.
6-Ev kiyafeti diye bir sey var ...Bu da eşim yuzunden olustu..Evde üniforma gibi genelde aynı seyleri giyiyorsun deyince cıgırından çıktı olay...Mango , Zara , Benetton bir sürü yerden eşofmanımsı bir sürü kıyafetim var onları giyecek kadar uzun evde bile kalamıyorum artık...
7-Tarz olan tişörtler penyeler...Bana uygunsa sevmişsem dayanamam...
8-Yetmezmiş gibi bir sürü markalı çorabım var..Massimo Dutti..Nine West...Penti giymediğim bir sürü...
9-Kesinlikle şal ve atkı koleksiyonum var sonuncusunu Massimo dan aldım ama şal da gosteriyor yani napıyım...
10-Aksesuara gelince en cok kupe ve kolye bazen bileklik...Kac tane kupem oldugunu bilmiyorum kupesiz de cıkamıyorum..Tekini kaybedersem uzulurum...Falan filan...Accessorıze, So Chic  favorim..Bu yıl birden 3  tane saat alınca buna da meyilim oldugunu anladım dur diyorummm
11- Renkler..Bakıyorum bir sürü haki yeşil birseyler almışım pantolon-üst  ..Polo Garage vs..Bir dönem bir sürü gri hırka almışım en az 4-5 kez...Siyah pantolon-Siyah elbise-siyah tişört hepsi de aynı gibi asla bakmıyorum bile...


Artık akıllandım diyebilirim geçen hafta bu gune dek almadığım seyler aldım..
Mor desenli gömlek(Mango)
Mor ceket(Fabrika)
Gri etek  Fab.
Siyah kadife ceket Fab.
Süet bot Derimod
Çeşitli küpeler İpekyol, Accessosorize,Yargıcı..
Bordo pantolon Polo Garage(kesimine bayıldım)
Şal ,bileklik (Massimo Dutti)
Kırmızı kaban İpekyol....aklıma gelenler...:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder