9 Ocak 2013 Çarşamba

DENETİM DENETİM DENETİM

Çocukken çevreniz ve aileniz denetleyen gözlerle bakar size...Sonra ögretmenleriniz...Trafikteki denetimler..Vergi denetimleri...İş hayatındaki denetimler...Özellikle de denetleme gerektirecek işlerde çalışıyorsanız vay halinize..Mesela sanatçı , işadamı mesela yönetici...Bakıyorum da hayatım denetimlerle geçmiş gibi ...Garip bir haz da veriyor ustelik...Denetim için hazırlanmak ayrı bir adrenalin sağlıyor , denetimdeki başarı sonrası aşırı özguven de farklı bir noktaya taşıyor . .Hele bu başarı size mal ediliyorsa zevki bambaşka...Denetimlerden böyle mutlu sonuçlar çıkaran da fazla yoktur sanırım.Önümüzdeki hafta denetim haftası yaklaşık 6 aydır hazırlandıgımız bir denetim meşhur BRC denetimi...Ben seviyorum bu donguyu peki ya siz?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder