20 Mart 2012 Salı

Nişantaşı Estetik Micro Plus

Geçen yıldan beri güzellik merkezlerinde oldukça mesai yaptım. Bu tip bakımlardan çok hoşlanıyorum kendim için birşeyler yaptığımı düşünüyorum ...38 olmama rağmen genelde yaşım 28-30 tahmin ediliyor bu da beni çok sevindiriyor.
Nişantaşı Nish Estetiğe bugün 3. gidişim. Radyofrekans ve Micro Plus'a devam ediyorum.Micro oldukça etkili..Yüzünüze küçük darbeler ve akım hissediyorsunuz , başlangıçta çok yadırgadım  ama çok memnun kaldım. Hatta bugün seans sonrası Boynerde Este Louder standında  kazayağı çizgilerim için ne önerirsiniz dediğimde ..Uzmanın : Sizin çizginiz yok ki ..Sadece gözaltı kremi kullanın demesi  Micronun etkili bir sey olduğunu bana gösterdi...Ben de ''Seanstan geliyorum sanırım yok oldular'' dedim...:) Ne demiştik : İmkansız Diye Birşey Yoktur ....

Bu arada Nish Estetik personelini sevdim.Sibel Hn ve Elif Hn çok tatlılar...Personel güleryüzlü olunca insanın severek gidesi geliyor...

Nish'in Yeri  Rumeli caddesi girişinde Tchibo 'nun karşısı Rumeli Palasta....Nişantaşının uç noktalarındaki yerlere gidip gelmek çok zor oluyor..Burada en azından alışverişe de zaman kalıyor...
                                            Nişantaşı'nın yeni Estetik ve Güzellik Merkezi NISH Estetik'ten 15 seans kavitasyon, 15 seans radyofrekans ile kavitasyona özel diyet programı ve 1 seans enjeksiyonsuz lipoliz uygulamasından oluşan 30 seanslık zayıflama paketi 2,200 yerine 48 TL! (31 Ekim 2011 tarihine kadar geçerlidir.)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder