5 Mart 2012 Pazartesi

Salvador Dali & Ferruh Başağa Eserleri

Elif'in sayesinde (resim dersi projesi) Salvador Dali ve Ferruh Başağanın eserlerini ayrıntılı incelemiş oldum. Çok da iyi oldu...Bizim seçtigimiz eserler aşağıdakiler..Kelebekler Dali'nin, Balerinler ise Ferruh Başağa'nın
www.ferruhbasaga.net
www.dali-gallery.com
                                           

                                   1945- Yağlıboya
Bu arada ben de sanat aşkına geldim, bir çırpıda IKEA 'dan aldığım çerçeveyi boyayıverdim...İçimdeki boyama hissi öyle büyüktü ki kendimi zor frenledim...Ne de olsa yıllar önce açtığım 2 kişisel sergiden sonra evlilik-çocuk vb derken yıllarca o coşkuyu, frekansı , sanatsal yaratıcılığı bir daha hissetmeyi bekledim..İzmir'de bekarken ne zor şartlar altında yapardım resimlerimi ..Atölye alanım falan da yoktu...Oysa yıllar içinde özellikle Zekeriyaköydeki evde kocaman çatı katı ve bahçe katı boş kaldı ve ben okadar alanı atölye olarak değerlendirmedim..Hep inşaat işleriyle uğraştım..Sanırım sanatçı olmak biraz rahatsızlığı istiyor, karmaşayı, yalnızlığı, karışık bir ruh halini, ait olamamayı...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder