6 Nisan 2012 Cuma

DİYETSİZ FORMDA KALMA YOLLARI

Liseden, üniversiteden tanıyanlar gördüklerinde beni neredeyse tanıyamıyorlar..Çünkü daha formdayım. Sırrı keşfettikten sonra yıllardır aynı formu koruyorum...Daha önce 60 kg üzeri iken şimdi 50-53 arasında gidip geliyorum..(istesem 47-48 de olabilirim ama ben de iyi olmuyor) İşte size kesin garantili, yakın çevremde oldukça etkili olmuş altın öneriler...(tabii 50 leri geçenlere geçmiş olsun diyorum yıllar geçmeden bu işi çözün)

1-Genetik nedenlere bağlamayın.. İsterseniz annenizin kopyası olun yine de fit olabilirsiniz...

2-İstediğim kadar zayıflayayım vücut yapım değişmez palavrasına da inanmayın...İnsanın vücut yapısı değişebilir..Kesin...

3-Ne kadar zayıflasam , yuvarlak hatlıyım,  daralmıyorum ..bu da bir palavra...İnsan kesinlikle beden olarak da daralabilir, sıkılaşabilir...

4-Anlaşıldığı üzere önce kendinizin ikna olması ile ilgili maddeler var  inanın tabiiki ,  herşeyden şikayet etmeyi bırakın, kendinizi sevin, güzel bulun, değer verin, kendinize özel zaman ayırın..

5-Şimdi yapılacaklar...Önce gurme olun...Seçici olun..Mideniz çöplük değil, yazık bedeninize, herşeyi midenize tıkmayın..O sunta gibi diyet bisküvileri vs , 5 zeytin azıcık peynir, ızgara birşeyler falanla uğraşacağınıza , habire birşeyler yiyeceğinize çok sevdiklerinizden az yiyin...İçinizden en çok ne yemek geliyorsa...Mesela mantı..az ve yağsız olmak üzere kırmızı biberli, baharatlı yiyebilirsiniz ama sürekli değil..Pasta mı tabiiki ...Ama az...1 dilim..Sabah bile yenebilir..Ama o olursa başka şey yenmez o öğünde...Tercih edin...Hem çorba, üstüne yağlı yemek , ekmek, yanında  pilav, üstüne tatlı olmaz tabiii.

6-Çok acıkmadan birşeyler yiyin...Frenlenemez bir açlık oluşturmayın.Mesela öglen çok acıkıyorsanız saat 11 gibi birseyler atıştırın...

7-Vücut hızınız yavaşsa mutlaka biraz hızlanmalı  yoksa isterseniz hiçbirşey yemeyin yine kilo veremeyebilirsiniz...Bu sporla da olur ..Mesela düzenli lahana suyu vb kürü yaparak da...

8-Hareket edin..Çalışın, gezin, yürüyün çok yürüyün, eğlenin,araştırın yaşam sevinci dolun..Uyuşuk, tembel olmayın üşenmeyin...

9-Tarçın&karanfil kan şekeri dengelemede çok faydalı  bundan kaynaklı açılığınıza faydalı olacaktır.

10-Kolesterol probleminiz yoksa Canan Hanımın (Karatay) önerdiği gibi bol bol yumurta tüketin.Hem kalorisi az hem tok tutucu.Deniz Berdan bile sabahları 3 yumurta yediğini belirtmişti..Çok az terayağla veya haşlanmış olabilir.Öğlen de mümkünse olabilir..

11-3 öğün de çok yemeyin..Dengeleyin mesela öğlen çok kaçırdınız akşam azla dengeleyin hep üst üste binmesin öğünler..Sabah diyelim yumurta -peynir vs yediniz , öğlen bir tabak sebze veya canınızın istediği birsey ama az ,  akşam normal öğün yiyebilirsiniz...

12-Başkalarının yanında diyet yaptığınıızı belirtmeyin veya onu bunu yemem kilo alıyorum demeyin insanlar üzerinize daha fazla gelip bir sürü yorum yaparak olayı büyüteceklerdir.Bırakın sizden başkası bilmesin..Onların yanında ölçülü bir şekilde en sevdiklerinizden yiyin diğerlerine de sevmedim, begenmedim ondan yemiyorum deyin...Bakın kurular hep birseyleri sevmez mızmızlardır biraz..

13-Yaşasın!..terleten spor kilo kaybettirmiyormuş...Ben de terlemeyi hiç sevmem fitness da sevdiğim aletleri 12-20 dk gibi sürelerle yapıyorum ..ama fazla değil sonra da tadını çıkarıyorum..Spa da...

14-Çorba -sebze yiyin...İnsanlar ne kadar yoğun, yağlı şey varsa sanki onları seviyorlar..Siz çorba- sebze sevmeye, tad almaya alıştırın kendinizi...

15-Bunları uygulayabilirseniz  (bahene üretmeden direnebilirseniz) kilo kaybınız mutlaka olacaktır...Sıra geldi bölgesel fazlalıklara...

16-Güzellik merkezleri hizmetimizde...Ama önce kilo verip gidilmeli...Bölgesel zayıflama veya sıkılaşma için harika yöntemler var artık...Bağdat Caddesinde Erol Kışlalıoğlunun asistanına gitmiştim...Aynı anda pekçok yöntemin uygulanmasının en faydalı ve çabuk sonucu getireceğini söylemişti..Mesela Caci Kuantum, Contour Wrap, RF, Lifting, Micro Plus , Ozon Sauna gibi uygulamaların eş zamanlı pogram dahilinde olması en olumlu sonuç getireni...

Formda günler....

Bahar aylarında fit görünmek istiyorsanız şimdiden harekete geçmelisiniz



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder