27 Nisan 2012 Cuma

İstanbul Hava Durumu


Dün site girişinde 35 'i görmüşken tam da İstanbullular çıldırmış olmalı resmen benim plajda giydiğim kıyafetleri giymeye başlamışlar derken olan oldu işte ..Bugün  17.00 civarında gittiğimiz doğumgününde  1 saat sonra donmak üzereyken içeriye geçtik fırtınaya yakalanmadan eve zor atabildik kendimizi,  girişte derece 14 dü ve hızla azalıyordu şimdi sanırım 10 veya altı...Yine yağmur yine soğuk...

Ben biliyordum diyeceğim..Laleler, Erguvanlar bir aldatmaca...Bir pamukşeker...Yağmur soğuk olunca eriyip gidiyor işte ..Nerede büyülü güzellik?....Heryerde kaçışan , evine sığınan insanlar...

Geçen yıl mayıs ayında kazak giymek zorunda kaldığımızı unutmadım...Ah İzmirim nerelerdesin? Yağmur yağsa, soğusa hayat durmaz seninle...Hiç birşey senin sosyalliğine, eğlencene dokunamaz...Şu durumda...İstanbul mu İzmir mi diyemiyorum..Fark açık ara ortada...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder