5 Mayıs 2012 Cumartesi

HIDRELLEZ ŞENLİKLERİ

Orta 2. sınıftayken bisiklet resmi çizip balkona koymuştum hıdrellezzde...Bisikletler haliyle çok pahalıydı..O zamanlar askeri lojmanlardayız..Aradan çok geçmedi kompozisyon yarışmasında il birincisi olup yüksek bir para ödülü kazanmıştım tabiiki onunlada istediğim bisikleti aldım...

O zamandan sonra da Hıdrelleze hep inandım..Benim için çok özel oldu...Sanki dileklerimizin gerçekleşmesi için özel bir gün...Şenliklerini de çok seviyorum geçen yıl Göksu kafede harika geçmişti...A4 e yazıp gül dalına bağladığımız dileklerimin çoğunun gerçekleştiğini düşünüyorum...Gerçi Özgür ben okumayayım diye dilek kağıdını bir poşete koyup ,sıkıca bağlayıp öyle asmış gül dalına...Tabiii dilekleri görülmedi o yüzden gerçek olmadı onunkiler...Bir de bana sen okumuşsundur ondan olmadı falan diyor hala...

 Ben akşamı zor getireceğim..Akşama yine şenlik...Ateşten atlama..Ev yapımı yiyecek standına uğramadan olmaz...Eve dönünce herkes dileklerini yazma işini ciddiye alarak,  yazacak tabiii ve umut dolu bir gecenin ardından yeni bir başlangıç daha...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder