28 Mayıs 2012 Pazartesi

Bayramoğlu Döner Efsanesi

Efsane bitti....
O kadar deger vermişken o kadar ozlerken hayal kırıklıgına ugradım açıkçası...
Geçen hafta İzmirden 4 gunlugune İstanbula gittim.Eski alışkanlıgım.. 11 yıl yaşadım İstanbulda ...
Alışkın oldugum yerlerden biriydi burası ilk açıldıgı gunden beri...
Sitelerine link olarak koydukları sosyal medya yazısının (aşagıdaki yazı) bana ait oldugunu söyledim.Aylardır bu yazım yayınlanıyor..tıklanıyor...
Sonucta ne begenirsiniz saka gibi hesapta 12 tl indirim yaptılar yazıma verdikleri değer olarak...Çok sinir olduk...Bir sey bekledigim yok nezaketen bir tatlı ikram et mesela...Bu kadar da misafirperverler !!!
Üstelik hiç eski havası yok ayakta kaldık ,oturdugumuz masa temizlenmemişti, lavaslar soguktu , soganı bile biz soyledik te zorla gelebildi...Ette bile yağ oranı artmış...Üstelik ugultudan ne yedigimizi anlamadık...
Ne oldum dememeli...Keyif alınabilecek bir yerden cıkmış...
Dedim ya bitti benim için ..Kesfedilecek başka yerlere yönelecegim duydugum pek cok nam salmış dönerciye mesela...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder