21 Mayıs 2012 Pazartesi

SIR


Sır işte burda...Bir de o sır o istekler gerçekleşinceye kadar ki bekleyiş...O sabırsız günler..Güçlü istekler....
Ben nedense geçmişi değil şu anı zor yaşayanlardanım...Hep a,b,c,d planlarım var...Genelde düşünmeye başlayınca bir sonraki adımı, eşikten geçtikten sonraki hayatı, mekanları yaşıyorum. Hayal diyeceksiniz bence değil düşündüklerimi öncesinden yaşıyorum neredeyse...En ince ayrıntısına kadar görebiliyorum.. Mesela  istediğim evi almadan o evde nasıl yerleşirim , nasıl arkadaşlarımı ağırlarım odaların paylaşımı, havuzun , bahçenin bakımına kadar kafamda çözüyorum herşeyi..Alınca da sanki önceden herşeyi biliyormuşcasına çok kolay adapte oluyorum. Faydası da bu işte...
Hayal ettiğiniz yerlerde önceden yer edinmeniz önemli...Gezmek oralardaki mekanlarda zaman geçirmek..Ya da araştırma yapmak istediğiniz işle ilgili..Kopmamak.....Boşuna olmayacak hiçbirşey...Onunla ilgili bir frekans yakalamak önemli...Bu sadece ev için değil, iş için ,yaşamınızın değişmesi için, herşey için....

Şu sıralar yine bir geçişi yaşarken bunları düşünmeye çalışıyorum. Nasıllara takılmıyorum.. Sadece resmi görmeye odaklanıyorum...Biliyorum herşey güzel olacak...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder