22 Mayıs 2012 Salı

BATIL İNANÇLAR

                                                     

Herkes gibi benim de var...(Sakın yanlış düşünmeyin bunlar yıllar içinde oluştu ara ara aldım bunları)

1-Nazar boncuğundan başlıyorum..Evde bir sürü var hele bir de farklı bir tasarımı varsa almadan duramam..

2-Şimdi fil figürüne taktım..Şans getirir derler ya..İlk aldığım Alaçatıdan  bir sıra halinde 7 tane cam  fil...Bugün aldığım ise anne ve yavru fil.metal görünümlü ama çok güzel (Mudo 99.50) kesin şans getirir diyorummm...

3-Nar figürü..2 adet var bunun için seramik kursuna gittim..Benimkiler Seramik sanatçısı Melis Tüysüz tasarımı...

4-Yonca figürü...4 yapraklı yonca olmadan olurmu hiç? Yeşil keçe yoncalarım heryerde , bahçede , ayakkabılıklarda...Ama çok sevimliler...

5-Batıl inanç değil Dini inanç ama ..Dualarım tabiiki..Karınca duası , Bereket Duası , neredeyse her odada dolap üstünde mutlaka Kuranı Kerim...Duasız olmaz...

6-Feng Shui deki bol şans getiren kırmızı  püskül..Ben almadım gerçekten..Özgürün  anneler günü hediyesi Tasarım Osmanlı lokumluk üzerinde var..ayrıca hediye bir mumluk üzerinde de.. O da tamamdır..

7-Rüzgar çanı...Kaçar mı..Balkon penceresinin demirinde..Kaçmaz..

8-Kırmızı çiçekler, pembenin gücü kanıtlanmış...

9-Eve gelirken merdivenlere hep sağla başlarım, uyandığımda da sağdan kalkmaya çalışırım...

10-Elden bıçak vermem...Soğan da verilmez miş..Ananem söylerdi dinliyorum...

11-Merdiven altı geçmem ...Ayna kırmak istemem...

Düşünün mutlaka sizin de vardır...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder