15 Şubat 2012 Çarşamba

Çiçek Sepeti

Biten bir sevgililer gününün ardından bu sefer hüzünlü değilim...Özgür 11. yılımızda her ne kadar gıcık olsa da artık özel günlerden kaçamayacağını anladı..Yıllarca unutsa, mazeretler bulsa, açıklamalar yapsa, ben bu gunlerin dışındaki günleri daha çok seviyorum falan dese de en sonunda pes etti...Kadın inadı işte..Sabah uyanır uyanmaz çiçekler kapıma geldi...En azından 1.0 önde başladım güne...

Sonra Emoşumla saç bakımı yaptırmaya gittik ..O kadar maske,serum ve ozondan sonra saçlarımız kendine geldi...Saçlarımın görüntüsü beni çok mutlu etti...Sonra da Özgür tarafından olmak üzere Derimoddan kendime hediye aldım...Siyah  deri mont...Veggi kumpiri ve diyet kolayı da bitirince günü tamamladım. Aşkım eve geç gelsede kızamadım montun sevinciyle ... Neyseki bu özel günü de krizsiz bitirdik...Ne diyelim..En kötü sevgililer günüm böyle geçsin :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder