20 Şubat 2012 Pazartesi

Para mı ? Gayrimenkule yatırım yapmak mı karlı?


İşte evimin resmi :) Oturacak yer yok ama olsun bu kadar para olunca oturmamak lazım zaten , ne bileyim zıplamak, dans etmek ,vantilatörle paraları havalara uçuşturmak güzel olur sanırım...Yok yok ...bunlar bana çok dağınık geldi, hepsini bavullara koyup bankaya goturmek en güzeli..Hem artık bankalarda biraz yüksek bir hesabınız olduğunda öyle iyi davranıyorlarki o keyfi yaşamaya değer...Sonra hemen TL ye çeviririm..nedense sonuna kadar milliyetçiyim artık, sadece ülkem ve değerleri güven veriyor bana...Sonra gayrimenkul...Ne kadar güzel geliyor bu kelime bana ne kadar ahenkli ve zengin bir kelime...gayrimenkullll...bana paradan daha hoş geliyor...evet evet ben asla paracı olmadım ama sanırım gayrimenkulcuyum...aşagıdaki resim yerine havuzlu çeşit çeşit villalar , residance'lar bana daha cazip geliyor....Daha dogrusu gayrimenkul olsun da ...ve de tapuuu...Paranın kıymeti yok artık, eriyip gidiyor, oysa gayrimenkul inanılmaz artabiliyor ,degerleniyor...  en iyisi....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder