13 Şubat 2012 Pazartesi

MİSS İPEKYOL ,YE KÜRKÜM YE...

Yarıyıl tatilinde İzmir -İpekyol'dan bir kürk aldım...Uzuun zamandır kürklere bakıyorum ama kararsızlık içindeydim ..yaşıma uygun olur mu? tuhaf kaçar mı? vs vs...Annem-kardeşim Sema  ve 8 yaşındaki kızımdan olusan jurinin kararıyla ..(gerçi kızım ve annem alma dedi kardesim kesin al dedigi için agır bastı...) dayanamadım aldım ve hemen giydim...Aldıktan sonra ne mi oldu...Once Bornovada sonrada Bostanlıda donunce de İstanbulda  insanların acayip nazik-kibar davrandıklarını fark ettim..Psikolojik etkilenme sanırım...Hatta havaalanında check-in de bayaa öne bile geçtim..Herhalde beni milletvekilinin karısı falan zannettiler :) Kürküm 199 tl ama en az 1000 tl gibi görünüyor....Gerçek degil ama bayaa şık duruyor...Önemli işleri halletmek için birebir...Mesela belediyede ,tapuda, alım-satımda vs işe yarayacagını dusunuyorum..Nasreddin Hoca boşa söylememiş ''Ye Kürküm Ye ''diye.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder