28 Şubat 2012 Salı

Kuantum Olumlamalar

 
                                         
Kuantum adına sınırsız sayıda olumlama yapılabilir ama ben bazı klişeleşmiş kuantum yasalarını seçtim..Önce inanmakla başlayabiliriz....
Hayal et,inan ve sahip ol.
Olduğumuz her şey , düşünmüş olduklarımızın sonucudur.
Yolunda gitmeyen şeylerden kurtulmanın en iyi yolu o şeyleri olumlamaktan geçer.
Zengin olmak istiyorsanız , harcayın. Paranızı harcamak evren'e bende daha fazlası var mesajını gönderir ve bu parayı daha fazla size çeker.
Dünya'nın neresine giderseniz gidin, enerji sizi asla bırakmayacaktır.
Çekim yasasının karşı konulmaz gücünü oluşturan şey, sevgi ile düşüncenin bir araya gelişidir
Hayalleriniz büyük olsun ki, hayal ettikçe siz de büyüyün
Hayal etmek her şey demektir. Hayatın size getireceklerinin bir ön gösterimidir.
Bir şeye sahip olmak için çok istemek gerekmez, gerçekten istemek kafidir.
Hayal et, sahip olduğuna inan ve al. Düşüncenin kazanamayacağı hiç bir şey yoktur...
‎Hayal etmek başarmanın yarısıdır.
Aklın düşünebildiği her şey kazanılabilir...
Birşeye sahip olmak istiyorsanız eğer o şeye sahip olmuşsunuz gibi düşünün...Belki kısa belki uzun bir zaman sonra o şey size "gelecektir.
Pozitif düşünceleriniz hayatınızı istediğiniz gibi çizmeniz için bir kalemdir...
Herhangi bir konu hakkında olumsuz düşünceye sahipseniz ve bu düşünceden kurtulamıyorsanız o konu kesinlikle olumsuz sonuçlanır. Fakat bu konu hakkındaki düşüncenizi değiştirdiğiniz anda ibre adeta yön değiştirir ve herşey sizin için olumlu işlemeye başlar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder