15 Şubat 2012 Çarşamba

PAGEV

Pagev Ana Sayfa

http://www.pagev.org.tr/

Bugün Özgür Pageve röportaj için gitti..Şu plastik olayları...Hani yıllarca içinde oldugum plastik kokusunu tüm hücrelerimde hissetigim yıllarımdaki gibi....Akşam  beni sor oradakilere dedim...Ben 25 yaşlarında yazıyordum Pagevde , köşem vardı...yıllarca yazdım...Sen 40 yaşında çıkabildin falan diye takıldım...Özgür bakarız dedi..Yıllar geçti ya..Ya beni hatırlamazlarsa üzülmeyeyim diye...

Bugün sormuş kendisiyle röportaj yapan, oranın yöneticisine..Bravo hemen hatırlamış..HACCP yazıları yazıyordu..Kendisi beni hatırlamaz ama ben onu tanıyorum ,asistanım Arzu irtibat kuruyordu  demiş...Üstelik çok da şaşırmış...

Valla ne diyeyim çok mutlu oldum..Eskiden Plastik Ambalaj Furına gidince hekes beni tanırdı...Aradan yıllar geçti plastik sektörü ile ilişkim sadece danışmanlıkla sınırlı kaldı...24 saat prosesi yaşamak, İşletme Md yapmak başka tabiii...Çok çalışmak, araştırmak, hep yogun olmak, seminer,kongre,fuar vs vs...Offf,offf..

Özgür yazsana tekrar dedi...Ben de otel açınca artık turizm işletmelerinde HACCP uygulamaları yazarım falan dedim..:)) Tabi o zaman da ne gerek olacaksa...

Neyse yıllar sonra sektörde hatırlanmak çok hoşuma gitti..Demek kalıcı şeyler yapmışım..Bundan sonrada yazmaya devam o zaman...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder